Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Η μικρή Αφροξυλάνθη

(στην ώρα της έκθεσης... )

Το κουδούνι σαν χτυπάει
μία μύγα κηνυγάει
την μικρή Αφροξυλάνθη
που σοκάρα έχει πάθει.

Τρέχει τρέχει η μικρούλα
φοράει στη μάπα την κουκούλα
στρουθοκάμηλος γενέται
πέφτει κάτω και χτυπιέται.

Σαν τη φτάσει η μυγούλα
την εντύνει σα νυφούλα
και την πάει στην εκκλησία
να της κάνει την κηδεία.

Η μικρή Αννούλα δίπλα
δεν μπορεί να της μιλήσει
κι έτσι κάθεται σαν κλώσσα
που δεν έχει γλώσσα.

Ο θάνατος κυλά ωραία
έχει βρεί και μια παρέα
απο φάντασμα και ζόμπι
κι έχουν βρεί και ένα χόμπι.

Να τρομάζουνε παιδάκια
να μαζεύουνε σκατάκια
να σκοτώνουνε τους μήνες
βαρόντας μύγες.

11 σχόλια:

  1. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Clarabell, ωραίο ποίημα!
    Αστείο! Γλυκό!
    Δικό σου είναι;
    Υ.Γ.: Σου αρέσουν οι χαρακτήρες της Disney ή είναι τυχαίο το όνομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πολύ!
    Ναι δικό μου... γράφω που και πού κάτι τέτοια να περάσει η ώρα...
    Βασικά οι αγελάδες μ αρέσουν... οι χαρακτήρες της disney όχι ιδιαίτερα. Το δικό σου όνομα από πού το βγαλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Vipera Lebetina είναι ένα είδος οχιάς που ζει μόνο στη Μήλο και είναι υπό εξαφάνιση! Βασικά μου άρεσε το πως ακούγεται!
    Και εγώ θα ήθελα να γράφω ποιήματα, αλλά τι να κάνω, δεν έχω το χάρισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mouuu γλυκιά αγελαδίτσα μου!Μ'αρέσουν πολύ τα ποιηματάκια σου!Αθώα και γλυκά,αισιόδοξα και χαλαρά!!!kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οντως ακούγεται ωραία! Εσυ έχεις χάρισμα στο να γράφεις!
    Σουπερφώτω μου ευχαριστώ πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. AFHΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ;ΧΑΘΗΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Clarabell ναι! Θα πας? Χίλια συγγνώμη, σου διέγραψα το σχόλιό σου -το παθαίνω συχνά!- οπότε αν έχεις την υπομονή που κάποιοι σαν εμένα δεν διαθέτουν, άφησέ το ξανά!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. H καλή μας αγελάδα
    βόσκει κάτω στη λιακάδα
    μικρά χότρτα και μεγάλα
    για να κατεβάσει γάλα
    Να το κάνουνε τυράκι
    να το κανουν βούτυρακι
    να το βάλουνε στο πιάτο
    να σου πουν ορίστε φάτοοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή